arg spindel

Morrn!

Igår var jag, mamma, kev å celine till patrik å hälsa på. Han har fått de så fint i lägenheten!

Sen åkte vi hem. barnen åkte med mamma eftersom de e onsdag.
Jag åkte hem till pierre å alla djuren :)

Nya spindel kom igår oxå. Hon är såååå jäkla fin! Grön med röda tår :) Vi har inte kommit på nåt namn till henne ännu...
Lägger upp kort på henne sen, har inte orkat lägga in dom på datan än..
De va jättekul när vi skulle få in henne i terrariet, pierre blåste på henne så hon skulle lämna burken å gå in, då ställde hon sig på bakbenen i värsta attack possitionen.. HA HA HA! Hon är heeelt galen!
I morse när jag kom upp höll hon på å möbelera om lite.. Slet i blomman å grejja...
Sen kom hon med en död syrsa inlindad i nät och kasta iväg... och då menar jag verkligen KASTA iväg..

jaja nog om henne... Ska nog ta ett bloss nu å sen sätta mig å glo på tv å äta lite jordgubbar..

Hörs då!



Jag & Bibbi, midsommaraftons kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0