Trevlig kväll!

Kom hem för en stund sen. Har haft en mycket trevlig kväll med min älskling, Adde & Emma.
Vi började med en god middag på Biztron. Jag åt en jättegod grillad lax. Drack ett jättegott rödvin. Till efterrätt åt jag hallon & björnbärspaj med madel och vaniljsås. Så Gott!!
Sen gick vi vidare till terassen och tog ett glas. Sen Bion. En stor popcorn, sånna "biochips" och en stoooor cola :)
Vi åt knappt nåt av de, men ändå.. haha!!
Filmen va faktiskt bra, men den hade antagligen varit bättre om man inte läst boken, mycket som saknades, men den va jäkligt bra ändå!

Sen tog vi en bulle hem :) Luzifer vart så glad när vi kom  hem. Han är inte van att vara ensam stackarn!

Vi ska snart krypa ner under täcket och mysa innan john blund kommer.

I morrn kommer barnen hem.. saknar dom!!

Nej, då  säger jag natti natti!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0