Torsdag

Sitter och väntar på min mr som ska komma å fika å snacka lite gojja. Alltid mysigt!
Snart kommer lilleman hem från skolan oxå.

Hade en supermysig dag/kväll igår.
Efter jag lämnat iväg barnen till skola/dagmamma så gjorde vi oss iordning och tog bussen till Ö&B. Handla lite skrot. Eller en hel del skrot.. haha! De blir alltid så när vi åker till öb, vi hittar alltid en massa saker som vi bara måååste ha!
Vi tog en taxi hem och packade upp grejjerna.
Sen tog vi en promenad ner till kvarnen. Stannade till på migo pizzeria och käka en sen lunch/tidig middag. Jag åt fisk och potatis med räksås. Älskling åt schnitzel med stekt potatis och rödvinssås. Och de var så jäkla gott! De godaste jag ätit på länge!! Vi handla några bärs och lite grejjer från ica.
Sen gick vi hem igen.
Sen softa vi en stund hemma, sen gick vi till "godiskiosken" och köpte alldeles för mycket godis =)

Sen hemma slog vi på en film och bara mös!
Hade en kanon dag med mink älskade! Den bästa!
Nej nu ska jag vara lite soial med min mor.. Ska snart hämta Celine..
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0