sovmorron!

Mörrn! Slog upp mina blå för ca 55 minuter sen. Hajja skönt!
Har varit duktig och ätit min gröt. Kaffen inhaleras just nu!
Snart kommer min lilleman hem från skolan. Bra! Saknar den lilla huliganen!
Sen är de dax att hämta lillskruttan!

Gårkvällen var superlugn! Vi begravde våra planer på ett biobesök.. Kom underfull med avv de va mycket skönare hemma..
Så vi stutsa in i en dusch och mös lite, Sen satt vi mest å snacka skit och dona litegranna!
Hade en underbar kväll med min man. Finns ingen jag hellre umgås med än han.
De pirrar till i magen av lycka varje morgon när jag vaknar och upptäcker att jag vaknar brevid HAN!

haha ska sluta vara tråkig nu, För nu är de dax för dagen första bloss! Wiihoow!

Hej påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0