SKIT HALS!!!

Vet ni.. Jag har så jäkla ont i halsen.. De vägrar försvinna :(
Jag börjar böla typ var 5:e minut för att de gör så jäkla ont... Tårarna sprutar som värsta vattenfallet. Tycker synd om min man å mina barn som måste trösta en ledsen mamma hela tiden.. Men de går bara inte att låta bli.
Dessutom är jag så nedrans hungrig.. men får inte i mig nån mat.. Kan inte svälja.. Har kämpat i mig en kopp te och en halv varmakoppen..
Sitter med en kopp kaffe nu... Vill så gärna få i mig de... men helvete va ont de gör!

Ja, då gråter vi en skvätt igen då!!

Jag å Pierre hoppade på bussen till stenhagen idag oxå och hämta våran lille bebis!
Åhh så mysigt 16 veckor är han. Och världens goaste LUZIFER.

Just nu ligger han å myser med mannen min.. Pierre är världens största djurvän! Älskar att lyssna på han när han pratar med ett djur.. Åhh då smälter mitt hjärta!

Söndag idag.. Märks inte.. Barnen är lediga i morrn med. Men sen börjar allvaret.. för mig med.
Så jäkla irreterande att jag har så ont bara.. vet inte hur fan jag ska palla göra allt jag måste göra...

jaja mina vänner.. ska ge mina små huliganer lite chips nu. Sen sätta mig å mysa med älskling å varan "bebis".

Hörs & Störs!








Kommentarer
Postat av: jill

kissen var jättesöt

2010-01-10 @ 18:35:49
Postat av: moa

Så söt liten misse!!!



I övrigt rekomenderas Zyx tabletter!



Kram!

2010-01-10 @ 19:16:04
URL: http://moath.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Neeemen ååh vad söt! den får ni inte lämna nu..då ska den till mig;) haha



Hoppas ni hare bra! nu ska jag å magen sova!!

2010-01-10 @ 21:09:29
Postat av: Anonym

hmm varför står de inte att de va jag som skrev för..=/ Men du fatta nog att de va jag..fridolajnen!

2010-01-10 @ 21:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0