Nattfika...

Sitter med en kopp te och försöker varva ner..
Vi var upp till ackis å hälsa på pappa.. han mådde väl sådär.. ursch tycker de e så jäkla jobbigt att se honom i en sjukhus säng.. Min pappa.. han är ju världens starkaste? Okrossbar? Känns jobbigt att se han så svag.. =(

Har jätte svårt att koppla av.. Bara skit på tv dessutom.. Trött som fan.. Men NADA ro i kroppen..

Fan vilket gnälligt trist inlägg.. men,men.. måste väl bli såna ibland me..

Nu ska jag ta ett bloss sen tvätta av fejjan och sen krypa ner under täcket med världens bästa pojkvän!
Vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig älskling! Min underbara klippa! BÄSTA!

Godnatt påer! Kram



Älskade Älskade ungar! Ni ger mig så mycket styrka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bara älskar er

2010-01-07 @ 20:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0