Mörrn!

Trött man är.. somnade way to late igår.. vaknade way to early i morse..
Dricker mitt kaffe i hopp om att bli piggare. Tycks inte gå nå vidare?
Ska till läkaren idag.. tycker inte alls om min husläkare.. hon är en riktig jäkla översittar hynda...
Jag vill ha dundermedicin till halsen. Dunder hostmedecin och sleeping pills.
Sen är jag nöjd!

Ska krypa ner brevid mannen igen.
Sen hämta lillskruttan... Saknar barnen.. Kevin ska vara med sin pappa idag/natt. (kors i taket).
Superkul för han!
Ska slå han en signal nu å kolla hur de går.. Sen sova en timma innan de e dax att sätta fart kanske?
får se hur de blir..

Herregud va tråkig jag är.. men skitsamma..
Hej!


Jag å Lilla mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0