Måndagen den 18 Januari 2o1o

God dagens!
Vaknade av mig själv kvar i 7 i morse.. mycket underligt!
Gick upp å käka grötfrulle med kiddosarna.
Sen gick Kev till skolan och jag och Celine gick till Dagmamman.
Sen gick jag vidare upp till min kära mamma på en kopp kaffe och massa skitsnack :) Alltid nice att surra lite med morsan!

Nu är jag iaf hemma igen. Kärlek spelar ps3, luzifer jagar sin egen svans och jag nördar mig med bloggen :P

Ska snart fixa till fejjan lite så man ser lite representabel ut. Ska på möte i Kevins skola. Med hans fröken och med skolsköterskan.
Dom tror att han kan vara ett sk. "bokstavsbarn". 
De har jag misstänkt rätt länge nu, men när skolan reagerar så är de kanske dax att göra nåt åt saken??
Så vi ska väl diskutera en ev. utredning. Ska ha med mig mamma på mötet oxå.. Känns mycket bättre att ha med henne som stöd. Kevin får vara hemma med Pierre så länge.

Jag hoppas att skolan har nåt vettigt att komma med. Men jag får väl antagligen kontakta BUP..
Jaja nu vet ni de oxå.. Tycker inte att de är något att skämmas för. Är ju jätte vanligt med ADHD och liknande sjukdommar.

Ska ta ett bloss nu å sen göra mig iordning!
Läjter!


Celine väntar på tandläkaren :)

Kommentarer
Postat av: paula

vi har vart på 100 möten ang asperger för lisa..men tyvärr

asperger+tjejer+ung ålder=ingen bra kombo



hade hon vart utåtagerande då hade vi nog haft diagnosen klar...

less på bup,på svartbäcken,på alla jävla skitinstanser som inte gör ett skit...

2010-01-18 @ 16:34:14
URL: http://paulaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0