Lördagen den 2:a Januari 2o1o

Mörrn!
Sitter och dricker mitt älskade java. Älsklingen sover fortfarande.. De är så dött hemma när barnen är borta..

Gårkvällen smet förbi rätt obemärkt. Drack ett glas vin å bara snacka massa skit!
Jag älskar att umgås med min man.. vi har aldrig tråkigt!
Men tror däremot att våra vänner tycker vi är rätt boring.. haha! Är de normalt att fortfarande vara så nykär efter så pass lång tid??? :)

Vad händer today då?
Antagligen blir de till att trava runt i myskläder å bara göra ingenting! Tror att Pierres syster skulle komma förbi på en fikelifika.

Har faktiskt stora förväntningar på detta år! Tror de kommer bli ett riktigt bra år!

jahaja.. Ett bloss å sen väcka min käresta kanske??

på återseende! hejsvejs!



Söööööötaste hunden!!!!


Åhh fina Dora!


Mammas fiiiina fiiina kille!!


Gott nytt år :)


Svårt att få med fyrverkerierna på bild.. himmla vackert var de!


Min Älskade!


Mys i sängen med skumpa ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Tja! =)

Det är bra här! Läget med dig?

Ska plugga till ekonomi-,löne- och personalassistent på komvuxnivå..

2010-01-04 @ 10:27:05
URL: http://fuckingilaj.blogspot.com
Postat av: Jenni

hej gumman! ja det va verkligen länge sen... jag får ta och svänga förbi nån dag snart och snacka lite skit :P allt bra med er? Puss

2010-01-04 @ 14:45:44
URL: http://jenniimadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0