god kväll! Tittar på film med kärl

0-10279f4e3c18c6fe4fc80bb05d4b2df4.png

Kolla varifrån!

god kväll! Tittar på film med kärlek och pappa. Celine snarkar och lilleman är fortfarande med sin far. Saknar han så in i helvete! Men han kommer hem i morgon :) har en riktigt bra kväll. På bordet framför mig finns de massa smågodis, choklad, massa olika nötter, chips och en iskall bärs. Toppen när man vill bli av med ett par kilo. Haha! :) vi har massvis av ljus tända. Så de är varmt och super mysigt! Älskar vintern. Snön glittrar ute. Så jäkla vackert ju! Nä men ska va och koncentrera mig på da movie nu. Sen ska jag krypa ner under täcket med världens bästa kille. Jag kan fan inte ha de bättre! God kväll på er gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0