Fredagsmys ((Dj pörni in da house;)

Gokväll påer!
Har precis satt mig å försöker varva ner. Har varit skit trött hela dagen. Men nu är jag mycket piggare =)
Jag och kärlek tog en lång och härlig promenad på dagen. Helt underbart väder!!
Celine ska sova hos Filippa idag. Och Felizia sover här hemma med Kevin. Barnbytar kväll ;)
Dom sitter på rummet och äter morotsstavar med dipp och tittar på film. Min älskade man ligger på soffan och myser med Luzifer.
Blir en lugn fredag.

Ja, har väl inte så mkt mer att förtälja just nu.. Ska ta ett bloss med min man. Man kanske skulle ta sig ett glas rött oxå??

jaja.. Hoppas ni har en kanon fredag!
Massa Kärlek! ♥


Riktigt skoj!


Fina barnen! Kevin & Felizia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0