Finaste hästen!

Klockan går sakta idag.. Fast de gör den alltid när barnen inte är hemma..
Fick Mail av tjejen som köpte Disel av oss.
Saknar den hästen sjukt mycket! Tänker på honom i princip varje dag! Önskar verkligen att vi hade haft möjlighet att ha honom kvar.. Men de gick inte.. tyvärr =(

Vi ska eventuellt gå på bio ikväll. Se AVATAR 3D. Nice!

Ska nog lägga mig å slappa en stund. Känner mig trött.. försökta slumra en stund tidigare men precis när jag somna till så fick jag ett par klor inborrade i skallen.. Luzifer tyckte inte att jag skulle sova.. Så söt!

jaja.. Höres!


Kanske inte världens vackraste häst.. Men världens snällaste!
Saknar dig Disel!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0