Dag 2 av 7

Morrn!
Var lättare att gå upp i morse än jag trodde att de skulle bli.. snoozade visserligen i 30 min men ändå :P
Barnen var glada att få komma iväg till dagmamma/skola.

Jag har varit jäkligt duktig udag.. har ätit havregrynsgröt med hallon och blåbär i till frulle. De va riktigt gott faktiskt! Måste börja äta frukost nu. Tror de bli lättare att gå ner i vikt då.
Har faktiskt gått ner 1½kilo på en vecka :D
Men de e antagligen för att jag har haft så ont  i halsen att jag knappt kunnat äta.. haha! Nått gott förde de med sig iallafall! ;)

Min almenacka är fullsmetat denna vecka.. Känns lite stressigt faktisk.. men de börjar hända grejjer nu.. Ska iväg på en jäkligt spännande grej idag.  Den  grejen har rätt stor betydelse för hur framtiden kommer bli. Såå jäkla nice kan jag lova er!!

Sen nästa vecka är ett annat "stort" möte... Ett möte jag har väntat på rätt länge.. Nåt jag visste skulle komma.. men som jag inte sett fram emot.. Men de för bara gott med sig! Och inte bara för min egen skull.. Men berättar mer om de sen!

Och de går sååå bra med våran lilla Luzifer. Han är helt bedårande. Och hur kelig som helst. Ligger alltid med oss i sängen och sover. han är så mysig! Vi är verkligen nöjda med honom! <3

nej hörreni, ska kika lite på Våra Bästa År nu. Sen far jag mot äventyr!

ha de gott!


Så nice frulle!


Mina små solstrålar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0