Bortskämd man är!!

Gokväll påer!
Vilken härlig dag! Vart väckt kl 10 av 2 hungriga huliganer. Fixa frulle.
Sen knalla jag upp till mori med Celine. Hon ska sova där i natt. Pierre ska till en kompis så jag och Kevin ska vara själva och ha myskväll :D
Sen efter de så gick vi upp till gränby å handla lite.
Sen gick vi till Friday och lämna tillbaka kattburen vi lånade när vi hämtade Luzifer.

Nu har vi precis ätit lite. Kärlek åt pizza och jag å lilleman år varsin räkmacka :)

Kevin fick bestämma va vi skulle ha för snacks ikväll. De vart morotsstavar, gurkstavar, selleristavar och paprikastavar och 2 olika sorters dipp. Gott! Kul att man har en nyttig unge ;)

Måste bara påminna er om att jag har världens bästa pojkvän!
Igår fick jag en ny lur. En htc touch. As grym! Något svår att förstå sig på bara.. men jag lär mig nog snart! Super fin är den iallafall! Sen fick jag ett par svara skinnstövlar med "ludd" i och lite utan på. Skitsnygga och hur varma och bekväma som helst!
Sen idag fick jag en ny Puma parfym.

Min pojkvän skämmer bort mig! Känns lite underligt att få allt man pekar på.. haha! Men de e underbart! Han får mig verkligen att känna mig som en princessa!!
ÄLSKAR DIG SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET PIERRE!! ♥

Lillamannen fick även ett nytt ps2-spel och 3 filmer.

Har haft en riktig kanon dag! Och de kommer bli så mysigt att få lite "egen tid" med Kevin ikväll. De var länge sen vi hade de nu!

Nu ska jag vika in lite tvätt och förbereda inför kvällen!

Hoppas alla ni har de lika fint som jag!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0