Barnledig...

Morrn morrn!
idag ska barnen sova hos mormor. Så jag ska passa på att göra inte ett skit idag. Ska snart hoppa ut jeansen och krypa ner under de varma täcket och bara glo på tv. Ska bli så skönt!

Har haft en skön morgon. barnen var på jäkligt bra humör. Älskar sånna mornar!

Har varit duktig och ätit frulle idag med. man håller sig mätt så länge på gröt!

Tycker de e jätte mysigt med vinter. Men börjar längta lite efter våren nu! De e ju sjukt fint när knopparna börjar slå ut å de börjar bli grönt ute!!


Står still i min lilla skalle för tillfället.
Ska nog kasta av mig paltorna och lägga mig å zappa lite på telivisionen nu.
Återkommer senare!

Skepp  å Hoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0