torsdag

Gick in till barnen vid 7 i morse. Lilleman va vaken, Celine sov.
Han hade varit vaken en stund sa han, fast han såg rätt så nyvaken ut ;-)

han hade lite svårt att somna igår, men han somnade iaf! Han klagade lite över "ont i magen".
Men i morse var de bättre.
Han är så himla gullig och påminner mig om Medicinen.
Han vill absolut inte att Celine ska veta att han har ADHD och att han äter medicin.
Så de får man ju respektera. Men vi bestämde att han skulle tänka lite på de, för Celine kommer ju undra va han tar för tablett varje morgon... Han skulle fundera å de.

I morgon så har Celine "lussefika" med dagmammorna.
Så de blir sång och fika. Hon ska vara Tärna i år. Så jag måste nog stryka Lucialinnet ikväll.
Har glömt att kolla med mamma om hon ska med dit.
Kanske ska höra med farmor oxå.

Förresten, årets julkalender är ju sjukt bra!
haha jag och barnen sitter som klistrade framför tv´n när vi tittar. =) Brukar inte tycka att de är speciellt bra.

Nej hörrni nu ska jag ta och göra mina dagliga plikter :)

Ses


Kommentarer
Postat av: Isabel

Vi gillar också årets julkalender. Alva har i flera dagar sagt att hon vill ha en gris som på julkalendern när vi flyttar till gården och varken Micke eller jag har några argument mot henne faktiskt! ;-)

2010-12-09 @ 11:39:47
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läs om mina bravader!

2010-12-09 @ 12:30:41
URL: http://oboyyy.blogg.se/
Postat av: jillan

Klart att jag kommer.

2010-12-09 @ 17:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0