Trött mamma?!?

Jag och Celine försov oss i morse.. Jag måste ha stängt av klockan i sömnen...
Men de brukar ju oftast inte vara ett problem eftersom jag oftast vakna av en blöt puss av världens bästa tjej!
Men NOT this morning.. Hon bestämde sig tydligen  oxå för sovmorron :)

Men ingen större skada skedd.. Vakna 10 över 8.. Väckte skruttan, vi klädde på oss, väckte Bibbi, och sen åt hon frulle på vägen- Gick hur bra som helst :)

Hon ville sova hos mormor i natt. SÅ de är såå tyst och lugnt här hemme för lillemannen är ute.
Älskling donar med spindlarna och jag vankar mellan Dator & Tv :)
Ska tvinga iväg mannen till kiosken för att köpa popcorn & cola :)

Nej men jaha jaaa.. Ett bloss och sen vanka tillbaka till tvn då..

Trevlig kväll gött fölk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0