Torsdag!

Vi åt potatisbullar, lingonsylt & stekt bacon till middag idag. Fett underskattat. Fett gott! Me like!

Ungarna är ute på äventyr nånstans, på gården :)

Mannen ligger å slöar framför tv´n med hund & katt.

Jag och bibban har rört lite på oss idag. Tog en promenad med mamma+hundar på drygt en halvtimma.
Sen gick vi hem till mamma. Jag la mig i soffan och dog en stund. Bibbi hade värsta race´et.

Sen gick vi i regnet å hämta Celine. Hem å kirra middan.

Sen drog ungarna ut i kylan.
Celine kom precis in. Muta na med en glass så jag skulle hinna klsart med de är inlägget.
Ska stoppa henne i duschen snart.
Sen tror jag att kevin ville sova hos mormor inatt igen. Så då får han väl göra de!

Nej nu ska jag puss lite på min man inna jag sätter igårn ch gör alla måsten!
Hajsvajs!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0