segskalle!

Godkväll!!

Har varit seg i kolan hela dan..
Gjorde en repris av gårdagen och däckade när ja lämnat barnen och utfodrat djuren.
Sen vakna jag nån timma senare och tog e prommis med finaste bibban!

Sen började jag med projekt "garnera mackTårtan".
Vart inte helt 100 nöjd med resultatet, men den vart tydligen god =)

Sen kom mamma & Celine. Så fickade vi middag :)
Varför laga mat när man har en fet macka i klylen?!? =)
Farbror (Hasse) kom förbi oxå. Trevligt värre! Jag är annars sjukt dålig att hålla kontakt med släkten :P

sen droppa folket av och min knegare kom hem. Han kastades in i duschrumme med desamma för han såg ut som han sotat nåns skorssten eller nåt :) Fina han!

Ja, nu står de still igen i tjockskallen!

Snodde några kort från mammsens blogg!

Snart blir de fångarna på fortet! Gunde är ju BÄST!



Minigrisarna i finkan ;)



Stora mackan :)



Fina lill-tjejen!



Världens bästa MOR! Och Mormor



Mina älsklingar!


Bibbi myser med Pierre



Världens bästa FAR! & Morfar :)


Världens finaste tjej! MIN tjej!


Celine i badet hemma hos mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0