Onsdag

Mörrn!

Har vaknat alldeles för många gånger i natt. Drömt skumma drömmar, läskiga drömmar, mysiga drömmar, härliga drömmar MARDRÖMMAR. Bajs natt!

Vakna före klockan. en kvart, ingen idé att somna om då.. Dom bra´iga drömmarna återkommer aldrig ändå...
(snälla gud ge mig en HÄST)

Kirra frulle till lilleman. Han äter (nästan) alltid grät på morgonen. Duktigt gjort ju!
Sen väckte jag Bibbi. Tvinga med na ut på en liten promenad. Stackarna frös. Måste köpa en jacka till henne nu!

Sen fick hon oxå frulle. Bebisarna var vakna så dom fick oxå frulle. Dom små korvarna äter som grisar.

Skicka iväg lilleman till skolan.
Gjorde kaffe till mig själv. Frulle? jorå, 1 ballerina kladdkaka.
Fan måste be baby gömma kakorna. Jag har NOLL självdiciplin. Jävla människa!

Idag då??
Kev ska sova hos mormor i natt.
Lillskruttan ska sova hemma. Längtar efter na!

Ja just de ja, de nya slingsen (spindelbäbisarna) kom igår.
Ooooj ooj oj HA HA HA va smååå dom var. Pytte pytte pytte små!
De höll på att gå åt pipsvängen när vi packa upp dom.. ho ho ho!
Men de gick bra till slut. Inga dödsfall. Varken spindel, eller människa. Tack gud! Ditt as!

Så idag kommer den "stora" spindeln. Spännande! Hur jag nu kan tycka de... Måste nog börja i terapi...

Nej, är fan inte på topp idag. Ska nog krypa ner under täcket, mellan man och hund.
Eller så sitter jag kvar här en stund till och njuter av lugnet innan stormen..

På återseende!


Spindeldamen som kommer idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0