Måndag!!!

Tja!
Skönt att de är måndag nu igen...!


Klockan ringde halv 7 i morse... Vi znoozade till 7.. ja ok straaaax efter 7.. :P
Sen fick min kära man bråttom iväg till jobbet.
Jag väckte barnen, så åt vi frulle tillsammans.
Kevin vaknade på helt fel sida. Kom upp och var SKIT grinig... Ingentig passa... ALLT va fel.
Han var helt möjlig.. men tillslut fick jag i honom frulle (ena mackan åt tjurskallen på vägen.)
Kläderna kom på till slut. Och jag fick ut han genom dörren i tid. Han smällde igen dörren de hårdaste han kunde.
Ha ha ha! Min lilla kille har sin mors morgonhumör! =)

Sen knallade jag, Bibbi och Celine ut. Celine var förövrigt jätte snäll i morse, inge krångel alls!

Sen la jag mig å kolla på tv, och somna om i 45 minuter tills mobilen ringde!
En kompis som hade en jätte rolig sak att berätta! Vart skitglad!! Äntligen!

Sen kom mamma, så knalla hon, jag å pappa upp till gränby och handla.
När vi skulle gå hem vart vi våldtagna av regnet. FAN VILKEN SKUR DE KOM! Heeeela vägen hem spöregnade de...
Svensk sensommar SUGER!

Fixade smörgåstårtan när jag kom hem. Sönt att ha de gjort tills i morrn.

Älskling kom hem tidigt från jobbet. Man kan tydligen inte göra hans jobb när de pissar från ovan :)

Nu ska vi grejja med nya slingsen. Ge dom nya burkar! Fick fotorulls burkar av fotoaffären på gränby. Och de tackar vi för!

Kev sover hos mormor i natt. Så de blir nog en lugn kväll hemma med lilla snuppan!

FlingFlong!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0