Lördag

Hallå!

Haft en oförskämt bra dag idag! Vaknade till strax efter 9.
Hoppa i mysdressen och tog en skön morningwalk med Bibban.
Sen hem och fixa frulle till världens bästa son! Jag va duktig och åt gröt :)
Havregrynsgröt med rostade hasselnötter i. Och givetvis med hallon, blåbär, björnbär och jordgubbar. Sjukt gott!

Sen skicka jag iväg lilleman på kalas. Hoppa ur mysdressen och i de alldeles för trånga jeansen Och sen trampade jag och mannen upp till arken och gjorde av med massa pengar på djur mat :) Royal canin till Bibban, mjölmask till spindelbebbarna och några syrsor till de "halvstora" spindlarna.

Sen när vi kom hem, kom de ett jätte rart par och kollade på valparna. Dom bestämde sig till sist för att satsa sina pengar på Pixel. Bra val!
Vi är såååå sugna på att behålla Trixi.. Nån som har lust att skänka mid 10 loppor?? :) Nää.. tänkte väl de!
mm.. fan vi får se vad som händer...

Sen hämta jag skruttan hos mamma, sen hem å laga mat. Kasslerlåda.
Sen kom lilla mammsingen. Jag kladda i toing i håret på na. Men vi vart inte nöjda nu heller!
Jävla skithår du har mamma! Tur att jag ärvde pappas tunna skallehår ;)

Celine gick och la sig själv i dag.. Hon fortsätter att överraska!
Kevin är ute och leker. Mannen tittar på tv och jag njuter av ett glas vitt!
en lugn och skön lördag kväll! Har precis NOLL saker att klaga på! Härligt värre!

Nu ska jag fylla på mitt glas, koll mailen, tvätta bort sminket och sen mysa i soffan med värdens finast man!

Ha en FABULÖS kväll alla människor!

Ps till mamma! Du kanske borde köpa lite vuxenblöjor till en viss person som tycks behöva de...! Ds (inga namn nämnda...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0