(fri)day!

Mörrn!
Men bloggade inte jag igår? ho ho så tokigt de kan bli!

Gårdagen då? Var på ett möte. Ett onödigt sådant.. De gav mig nada! Trist!
Sen käka jag å mamma frulle på donken.
Sen shoppade mamma skor (asfina) och jag köpte stövlar till lilla mannen.
Bajka hem i solskenet!

Hem till tvätt & städ :)
Kirra middag, hemgjord pytt me stekt ägg.

Sen kom mor för jag skulle färga hennes hår.

la Celine, låg med henne och mös en stund. Sen la jag lilleman, mös med han tills han somna. MYS DELUX!

Sen där nån gång efter ett par timmar somnade jag.. Oj vilken Ogivande dag :P

Idag då?
har precis bakat mer kolakakor... Kakorna tar slut snabbt i detta hem :) And its not me ;) Jag svär!

Barnen ska till benga & A-K i helgen. Så de blir luuugnt här hemma!
Jag å kära mannen ska åka å dra en lunch nånstans senare å bara ta de lugnt.. sen lär jag packa åt kidsen...

Nu blir de tv. Tjohoo!


Kommentarer
Postat av: vvanessa

JAG VILL HAAAAAAAAAA!!!:)

2010-08-20 @ 20:04:07
URL: http://mammivanessa.bogg.se
Postat av: Pernilla

Men köp då:D

2010-08-20 @ 23:11:45
URL: http://fuckface84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0