Fredag!

Haft fulle rulle idag!
Va ner på stan på fm och uträtta lite ärenden!

Dona lite hemma, promenera med finaste Bibban, gosade med underbaraste valparna!
Sen vips så vart klockan dax att hämta Celine.
När vi kom hem stekte vi pannkakor och vispa grädde :) Simpel middag :) Men mina älsklingar Älskar de!

Sen drog vi & mamma upp till gränby och köpte en present till Vidar. Kev ska dit på kalas i morrn! Kul för han!

Sen kom vi hem. Dona lite med 8-beningarna! Gav dom mat å lite sånt.

Håller på å tvättar lite å tjattrar med mina killar. Celine ville sova hos mormor i natt, och de där underbara ansiktet kan man inte säga nej till ;)
Så de är lugnt här hemma ikväll. Ingen liten dam som pringer runt å sjunger å pratar :)
De märks verkligen när hon inte är hemma!

Nu ska jag och mina 2 grisar äta chokladpudding! mm...!! Med grädde, så klart!!

Ha en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0