Bra start!

Mörrn!

Hade en dunder mysig kväll igår. Jag, Celine och Pierre. Kev var ju hos mormor.

Celine var glad och snäll hela kvällen och när de va dax att lägga sig, gjorde hon de helt utan protester och somnade så fint efter en stund. Inte minsta lilla gnäll eller nånting!
Så hajja om jag vart glad! För senaste tiden har nattningen av barnen varit ett jäkla helvete!
Ingen som vill sova, bara gap, grin och skrik..
Så jag var sååå stolt igårkväll!

Efter att hon lagt sig så kollade jag & baby på fångarna på fortet.
Sen kolla vi på film. JAg fick välja så de vart sex and the city 2. Fan så bra den var då! Älskade 1:an oxå!
Baby tyckte inte att den var sååå bra, så han slckna ganska snabbt :) he he! I don´t blame him! Inte riktigt hans typ av film ;)

Vaknade av att klockan ringde i morse. snooze.. Strax efter kom Celine in till oss och kröp ner under täcket. Så jäkla mysigt de va!
Vi snoozade några gånger till innan vi gick upp och gjorde frulle.

Sen klädee vi på oss, gav hundarna mat, tog på Bibbi hennes tröja (hon fryser ihjäl ute den lilla stackarna)
sen knalla vi iväg till "dimman".
Vi hade en kanon morgon! Alla var på gott humör!

Är lite trött idag. Somnade rätt sent. SÅ ska lägga mig å ta en liten powernap nu.
Sen ska jag nog ta en promenad med mamma och hundarna. Känns som att jag behöver röra på mig :P

TjingTjong!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0