1:an

Tjenamors!

Sitter och dricker mitt kaffe och lyssnar på regnet och snarkningar från mannen.
Lugnt och skönt med andra ord :) Just the way I like it :)

Följde med Kev till akolan idag. Tänk att han redan börjar 1:an... Mammas pojke börjar bli stor...
Och ingen puss fick man heller.. Jäkla unge! ha ha!

vad händer idag då? tvätt och städ som alla andra dagar.. Inte mig emot! Like it fresch!
De värsta jag vet är en "stökig" lägenhet.. Synd vara att min man inte har samma filosofi om de.. he he!

Ja och valparna fortsätter att växa.. Inte speciellt otippat va? :P
Och dom är ju så underbara!
Killarna kommer bli långhåriga och Trixi blir korthårig. Troligtvis teacup.

Spindlarna då? Jovars dom lever och frodas! Älsklingen ÄLSKAR att pyssla och dona med dom.. Han är ju så söt!
Spindelintresset kom jäkligt fort i denna familj.. Och mängden spindlar stiger, FORT!
De är tur att jag tycker att de e lika roligt jag :) Annars hade vi haft BIG PROBLEMS...=)

Nej ett bloss på de här, sen fortsätta dona!

ha de fiiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0