trötter

Puh!
Va trött jag är!
De vart köttbullar å stuvade mackisar till middag. De e ett jävla negergöra att rulla köttbullar, men de e fan så mkt godare än dom "färdiga".

Sen efter middan gick vi ut med ungarn å katt. Drack varsin bärs å snacka lite skit.
Celine ville inte gå in så  muta henne med att vi skulle baka nåt.
Så vi har precis gjort en toscakaka.
Nu ligger båda barnen. Så skönt när lugnet infinner sig...
I morgon ska vi kolla på forsränningen. Sen ska vi grilla hemma. Bara jag pierre å barnen.
Sen efter grillningen ville ska barnen till mormor. Deras eget val. Jag klagar inte, får ju  sovmorron på lördag ;-)

Bara skit på tv ikväll. Så de blir en film. Somnar väl efter 20 min, som vanligt. Jävla sovmongo man är.
De e inte måna filmer jag sett slutet på.. =)

En cigg nu tack!


Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0