Tisdag

Hej!
Hade jäkligt svårt att sova igår. Svårt att somna, vakna flera ggr..
Kallt å tomt.. HATAR verkligen att vara "själv". Har ju barnen hemma, men de är inte samma sak...
Men pratade med min älskade direkt när jag vaknat, och de kändes såååå bra! Så skönt att höra hans röst!
Han gör mig så lugn och trygg!
Herregud va lyckligt lottad jag är! Älskar dig Pierre!

Idag då?
Hinkar kaffe, Ska leta upp nåt recept på en god fiskgryta. mm..!
Kladda på mig lite makeup, röja upp i lägenheten. (tar typ 5 min ha ha)
Sen kanske jag går till lidl och handla om de saknas nåt till middan.
Sen kanske jag drar till morsan en sväng. Får se hur de blir.

u ska jag iaf ta ett bloss, sen smink.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0