Solokvist!

Nej, helvete..
Har oroat mig hela jäkla dagen för den här kvällen/natten...
De är redan bestämt att lillskruttan ska sova hos mormor. Hon är hård den damen. Hon skulle minnsan till mormor idag, hur mycket jag än böna och bad att hon skulle stanna hemma med mamma. Men jagfick kalla handen.
Så de vara bara glömma.
Kevin däremot.. Vart liiiite, en gnutta tveksam... Han är jäklgt sugen på att dumpa gamla morsan hemma..
Men efter många mutor så vart han lite ambevalent..
Vi kom iaf fram till att han skulle komma hem efter skolan, så skulle vi bestämma då..
Och jag har suttit å tänkt å fantiserat om hur min kväll kommer bli.
Och jag kommer få sååå dåligt sammvete om jag tvingar lilleman att hänga hemma med morsan ikväll.

Så han får göra mig sällskap på mellis, sen knallar vi upp till mamma tillsammans.

Sen, för föööörsta gången på över 1 år, ska Pernilla spendera en kväll/natt alldeles ensam...
Läskigt ju... =(
Men va fan. Jag måste väl.
De enda possetiva är väl att jag får sovmorrn i morrn.. Eller de får jag ju inte heller eftersom jag har en liten kattfan som envisas med att väcka mig i ottan.

Va fan, dax att rycka upp sig nurååå..
Solen skiner. Om 2 dagar kommer min Älskade hem! YEESSS! Livet är UNDERBART!!!!!!!!!!



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0