Skratta eller gråta?

Mannen fick ett samtal i morse..
De e bara börja packa, vi drar i morrn...
Men hallååååå.. Jag hade ställt in mig på Juli typ... Inte i morrn...
ÅÅH VA JAG KOMMER SAKNA!!!!
De kommer vara sååå tomt.. Jag är inte alls van att vara bort från honom..
Hoppas han kan komma hem till helgen, eftersom barnen ska bort då. Annars kommer jag döööö...!!
Men jag är samtidigt jäääävlaigt glad att han fått de här jobbet. Trist att de ska vara så låååångt bort bara.
Men hajja hur kul vi kommer ha för alla pengar han tjänar :D

jaja... Kevin e på gårn å leker.. Celine är innte å leker marodör med sin lilla mamma.. Ska snart stoppa na i duschen, sen i säng!

De e dagmamma/skola i morrn. Kommer inte bli nådigt att få upp min lilla pojke i morrn..

Kvällen ska spenderas gråtandes i mannens armar.. Oj va jag kommer böla när han drar i morrn.. Min älskade älskling.. Hur ska jag klara mig utan din närhet? Utan din värme på nätterna? Dina starka armar när jag e ledsen? Dina kloka ord när jag e förvirrad?? ÅH VA JAG ÄLSKAR DIG!!! MIN ALLRA BÄSTA VÄN!

Nej, Stoppa marodören i duschen va de ja..
Hej!

Kommentarer
Postat av: jillan

Men du har ju mej.

2010-04-11 @ 20:31:13
Postat av: paula

vart ska han jobba??

2010-04-12 @ 10:17:04
URL: http://paulaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0