Skärtorsdag

Hej påer!
Kevin är hos en polare,
Celine duschar.
Mannen spelar.
Jag dricker ett glas vin.
Kakorna är i ugnen.

En jäkligt soft kväll. Skön dag!
Dessutom är lägenheten städad och tvätten tvättad.

HA HA HA Lurade morsan idag.
Ringde och sa att Kevin ramlat i skolan å brytit benet så jag va tvungen att åka upp till ackis.
HA HA! Hon är så jävla lättlurad!
Hon vart kanske inte så där jätteglad när jag ringde upp 5  min senare å sa APRIL APRIL! HA!
Hon vart visserligen lättad, men hon tyckte ABSOLUT inte att man skulle skämta om sånt.. HA HA De tycker jag!

Nej ska kolla kakorna nu.
Hej

Kommentarer
Postat av: jillan

det tycker inte jag, fy på dej........

2010-04-01 @ 20:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0