Redan morron?

Gu va trött jag e... Vi somnade alldeles för sent igår... Men ibland går de bara inte att sova.. Vi låg å snacka skit å myste heeeela natten.
Så var skapligt trött i morse när Celine ville ha frulle...
Mannen har precis somnat om igen.. Ser jäääkligt skönt ut.. Tror nästan att jag vill göra honom sällskap.. Ska bara försöka komma på nåt sett att övertala Celine att mamma ska få vila lite.. Lättare sagt än gjort ha ha!
Muta med kexchoklad kanske??? mmm...

Idag blir de inte tt skiiiit gjort..
Vi gjorde de mesta igår faktiskt... Rensa/städa/kasta/sortera.
Så idag ska vi slappa.. De är nog allt jag pallar med idag.
Nej, leta upp kexchoklad och starta mission MUTA.

Hej!


Min älskade när han hoppade bungyjump förra året :) Modiga han! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0