Morgonpromenad <3

Har sovit helt OK i natt faktiskt.. Hade visserligen sällskap av en vacker dotter :)

Alla var på bra humör i morse, så skönt!
Efter att barnen var lämnade så lånade jag Turbo och tog en långpromenad.

S Å J Ä V L A S K Ö N T

Kom hem för en stund sen. Har ätit frulle. Knäckebröd, apelsinjuice och Kaffe.

Mamma ska till gränby typ nu. Vet inte om jag ska följa med, eller om jag ska grejja här hemma...
Men de lutar nog åt att grejja här hemma och sen gå till Lidl och handla lite skit.

Barnen har bestämmt Plättar till i kväll. Så ska göra dom nu  på dan, så kan jag bara värma på dom sen.
Vad ska mamma äta då? Plättar är ett big no no för mig nu om jag ska tappa några kilon.
Blir nog en sallad bara. En räksallad kanske?

jahapp, ska dammsuga nu för Kev har lyckats tomma skorna på 3 ton grus i hallen.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0