Hemmets lugna vrå

Var upp till mamma en svän med frida. Hon skulle klippa mamma.
Sen hem igen.
Har bakat vitkladdkaka.
Är uttråkad, men har ingen lust att göra nåt.
Längtar ihjäl med efter min älskade man. Är så stolt över honom!

Snart kommer Lilleman hem. Han har Felizia med sig idag. Sen blir de mat å gympa.
Dom åker bil dit. Sen vid 6 tar jag å Celine bussen upp å hämtar. Skönt, då blir inte kvällen så lång.
Är verkligen inte van att vara själv om kvällarna.
Visst skulle jag kunna umgås med vänner hit å dit, men de e inte samma sak..
Fan va jag gnäller.. men kan inte låta bli.. Saknar han så mycket...!!

Ska kolla på tv en stund å vänta in skolbarnen. Sen börja förbereda middan. Wok med biff å nudlar.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0