Happy face!

jahaaa... De gick ju rätt bra att vara själv.. Hade ju kunnat göra nåt, träffa folk, ja va fan vad som helst...
Men jag valde att bara vara hemma. Helt själv.
De var rätt skönt!
KOllade på tv.. Grey´s och dr drew. Sen stängde jag av telivisionen, vände mig om och somna.
As skönt!!!
Vart väckt av kattfan i morse. Bye bye sovmorron =)
Gick upp å styrde java å bänka mig framför tv´n. Zappa mellan the voice och nyhetsmorgon.

sen ringde luuuren... "my Love". Underbart att höra den rösten!
Han sa att han hade dåliga nyheter, Han var tyvärr tvungen att jobba i helgen...
Jag sväääär, fick tårar i ögonen direkt...
Efter typ 5 sekunder av tystnad/snyftande sa han. Och de e jävligt osant för jag sitter på tåget kl 15 i eftermiddag..
WOOOHOOOO!!!!!!!!!!!! YEEESSS!!!
Den jäveln lura me! Han kommer hem ikväll redan! Fan va värt!
Shit vilken bra dag de här kommer bli.
Om ungefär 12 h kommer jag få känna mig hel igen!
Jag kommer gråta av lycka när jag har hans armar runt mig!! Vilken lycka!

Nu ska jag inte sitta å spilla min tid vid datorn hörrni.
De e dax att skrubba, peela, ansa och hotta upp kroppshyddan!

GLAD DAG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0