Gräs änka

Idag vart de morron 4.45. Då var vi trötta! Men älskling skulle åka vid kvart över så jag ville gå upp med honom.
Nu blir han kanske borta i 2 veckor. Kommer sakna ihjäl mig efter honom!

Jag å brorsan va ju ut å hälsa på pappa igår. Kommer sakna huset =(

Barnen hann komma hem innan mig. Så dom satt å åt när jag kom hem! Underbara ungar!
Men när klockan vart läggdax så var de ingen som ville sova. Övertrötta?
Celine låg i sin säng å skrek fram tills 10, sen somna hon tillslut.
Herregud så tålamodsprövande de var.

Men i morse var dom på bra humör, så de vart en jätte mysig morron. Bara mannen som saknades =(

Nu ska jag göra mig iordning. Sen cykla upp till mamma, sen ska vi till Gränby c och spendera dom sista pengarna :)
Efter de blir de en låååång promenad.

Ja de va allt! Måste sätta fart nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0