Gooomooorrooon!

Pratade med min älskade Älskade man igår efter han slutat jobba. Stackarn var helt slut. Dom har så sjuuuukt långa arbetsdagar... Min duktiga underbara älskade man! Är så stolt över dig!
De bästa av allt är att han INTE ska jobba i helgen! Så jäääkla skönt!
Helgen kommer spenderas i sängen, de kan jag lova ;-)
Åh va bra de kommer bli!!!

Sovit dåligt i natt med. Kan verkligen inte sova om jag inte har min baby bredvid mig.. Men nu är de inte många dagar kvar! :D

Idag då? Försökte övertala barnen i morse att dom skulle vara hemma med mig istället för att gå till mormor.
var INTE poppis kan jag tala om.. Så de lutar åt jag får spendera kvällen helt solokvist... =(
HATA!

Nu ska jag städa å tvätta lite.. Inte för att de behövs, men har inte mycket annat att göra.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0