fullspäckat schema

Morron!
Haft en underbar morgon med världens bästa barn! FAB!

Idag har jag fullt upp.
Dricker mitt heliga morgonkaffe just nu. Sen ska jag stutsa in i duschen.
Sen dra en snabbstäd. Sen fladdra iväg på hojjen å ta ut pengar till taxi och vaccination till luzifer.
Mamma ska följa med, jag klarar inte av sprutor så mammasen får hålla i hitler när han sprutas. Sen en bulle hem igen.
Men innan de så blir de en långpromenad med mamma å dogsen.

Måste leta upp nyckeln till förrådet och hämta kattburen oxå... Och leta upp vaccinationskortet...

Nej måste nog sätta lite fart nu... Stress hela dagen.. Och en TOKLUGN kväll eftrsom barnen ska till mormor..

Nej men hej dådå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0