Fortfarande mätt?

Hade en jätte mysig påskmiddag igår med min älskade mamma, min älskade bror och mina älskade barn!
Tack ska ni ha för de! ♥

Efter middan så knalla jag å lilleman hem till min stora älskling!
Sen gick vi ner till Migo och drack en öl och mannnen åt en pizza.
Underbart väder de va igår! Våren är utan tvekan den underbaraste årstiden!

Gårkvällen var lugn.
Cyklade upp till mamma å tog en kaffe å kolla läget en snabbis bara.
Sen hade vi soffmys, jag Mannen å pierre. En lugn och skön kväll med mina grabbar =)

Idag då? Ska snart kladda på mig lite smink. Sen slita med mig lilleman upp till mamma. Tror vi ska gå upp till GC en sväng å kika lite.

Slänger in lite kort från igår.
Tjolavippen!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0