1 april, redan...

De va fan nyss julafton. Tiden går fort. snart e de jul igen ha ha ha!!

Hade en mycket bra dag igår. Och en mysig kväll!

Har sovit GOTT i natt. Drömde att jag red. Och jag var så lycklig när jag vakna.
Fan va jag saknar att ha en häst! Önskar verkligen att jag hade tid...

aa, just de, igår eftermidda så plinga de på dörren. Öppna- där stog de typ 6-7 utlänska barn.
Fick en påse upptryckt under näsan- GLAD PÅSK.... (?!)
Och jag vart så jävla irreterad
-Hörrni ungar, för de första så är ni ute på fel dag.
För de andra så ska ni fan klä ut er om ni ska vara ute och tigga godis/pengar.
Och va fan har hänt med att man delar ut påskkort och får godis för de?
Lycka till å hejdå!

Va fan är de med vissa av dagens ungar? Och deras föräldrar?
Asså de här var små barn, 5-7år. Släpper man verkligen ut barnen och låter som göra så?
Skandal! Blir så jävla irreterad!
Mina barn skulle aldrig någonsin få gå ut som påskkärringar om dom inte var utklädda och ifalll dom inte hade ritat massa påskkort som kunde ge bort. Herregud säger jag bara... Jävla tiggar ungar! HATAR!

jaja... de va de. Nu ska jag tvätta lite. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0