TROTS UNGE!

I morse sattens mitt tålamod på en riktig prövning..
Har ju så sjukt dåligt morgon humör.. Och barnen är oftast snälla på mornarna.. men i morse så ville Celine
I N G E N T I N G ! !
Fick bita mig i läppen mååånga gånger.. men vi kom iväg iaf...

Har plockat undan å diskat.. ska dammsuga å moppa när älskling vaknat. Sen kommer pappa så ska jag klippa honom.

Lilleman har gympa idag. Och hör å hämta... Hans FAR ska gå dit med honom idag.. (kors i taket)
Han ska ta med sig Celine oxå.. Barnen vart SÅÅÅ glada när jag berättade de. Så nu är de bara hoppas atgt han håller vad han har lovat. Annars vet jag 2 barn som kommer bli förkrossade...
Så kom igen nu Dennis! Barnen  räknar med dig!

Aja, de var nog allt för nu.

Läjters!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo du. Han lyckas han. Helt sjukt. O för de som orsaka de. nästan skrattretande. Men men. Bara fortsätta som förr. Jag har det jag behöver i mitt liv iaf. Han är bara ett plus för Wilja. Men, hon lider nog inte, ÄN.

Jo han hämtar nog kidsen ska du se, han va så glad igår när han berätta de så :) Ha en bra dag.

2009-10-06 @ 09:56:27
Postat av: Linda

ser nästan ut som om jag skriver om samma person. Han & Han. haha. Men ja, du hänger väl me. Va ju ett svar på din kommentar i min blogg så ;)

2009-10-06 @ 09:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0