morrn! Då var de lördag igen! Behö

0-15247881337173e72e4878ab073ed6b5.png

Kolla varifrån!

morrn! Då var de lördag igen! Behöver jag nämna att veckorna går sjukt fort? Nä jag tänkte väl de.. Jag och lilleman har precis ätit frulle! De är mysigt av få lite ensam tid med min lilla kille, som börjar bli så stor nu. Är så stolt över honom. Är sjukt stolt över båda mina barn. De är dom som får mig att kliva upp ur sängen på morgonen. Mammas underbara skatter! Vad händer idag då? Vi skulle ju köpa några pumpor igår. Men de var ju bara glömma. Dom var tok slut. I hela sverige tydligen.. Trist! Kan man göra samma sak med en melon kanske? Haha! Ska träffa frida idag. Ska bli kul! Vi ses alldeles för sällan nu.. Jag träffar typ alla mina vänner alldeles för sällan nu för tiden iofs. De är svårt att få tiden att räcka till :( pratade med mamma precis, hon ville ha kvar Celine tills efter lunch. Så hämtar henne lite senare. Nu ska jag slänga i en maskin. Vi hörs! Haj då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0