Lördagsgodis

tjohoo!
Bara för att man kan sova huuur länge man vill idag.. så vakna man före tuppen.. va fan!
De va bara att väcka de andra 2 så man slapp ha så tråkigt =)

Händer egentligen ingenting.. Bara en vanlig lördag, fast ovanlig eftersom de inte är några kiddos hemma.. Känns sjukt skumt.. är van att ALLTID vara mamma.. De e lite svårt att koppla av.. Antar att man lär sig de med nångång...

Tur att jag har min Älskling och min bästa Camilla som håller mig sällis :) Sjukt skön lugn helg!

Möbelerade om i barnens rum igår.. Dom kommer bli så överraskade när dom kommer hem :D
Får se om vi pallar fixa vardagsrummet idag.

Nu blir de ännu en kopp java och en cigg eller 2 :)

Hoppas ni har en lika skön lördag som jag :)

ha de så kul du bara kan, man vet aldrig när man måste ha tråkigt igen!

Kommentarer
Postat av: Shadowcrest

Så underbar helg!! ja har saknat de här gumman, känns skönt å va på plats igen.. ;)



Älskar er!! Puss puss

2009-10-10 @ 12:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0