japp de går bra för mig. Haha! Har

0-17f4153fe9b9ffa2b2604b1007ca199f.png

Kolla varifrån!

japp de går bra för mig. Haha! Har precis lämnat kevin hos mormor. Sitter och funderara på vad man ska hitta på ikväll.. Antagligen något som har med vin att göra :) nu ska jag kika lite på förlossnings kliniken. Men fan jag blir äcklad. Nyfödda är så fula. Och äckliga. Ja, mina barn var förstås inte de, men alla andra. Fy! Nej. Fy fan måste byta kanal. Annas kommer de aldrig bli nåt mer sex i detta hem. Haha! Ingen risk för att de skulle kunna hända, men ändå. Man vet aldrig om man vill ha nån liten sladdis om 30 år eller nåt ;) och fortsätter jag kolla nu så kommer jag aldrig mer vilja se älsklings kuk igen. Haha! And off she goes! Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0