hej tisdag! Sitter med dagens 3e k

0-55babf0daa87d4c9655f38ab1a3f901a.png

Kolla varifrån!

hej tisdag! Sitter med dagens 3e kopp kaffe. Barnen håller på att bygga koja inne på rummet.. Celine börjar efter lunch idag. Hon ska till tandläkaren halv 12. Sen måste jag lämna henne fort som ögat, sen ska jag tillbaka till samma ställe fast 2 trappor längre ner. :) de blir en stressig dag. Skönt! Igår åkte jag och Kevin och lämna in den trasiga datan. Tack och lov för att de finns försäkringar :) haha! Igår kväll kom en vänlig själ och installerade en dimmer till lampan i vardagsrummet. I love it! Nu ska jag hjälpa barnen att röja upp på rummet och vänta på att klockan går. Ha en trevlig tisdag! Hej då hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0