Frost

Morrn :)
Celine vakna 7 i morse, kan inte förstå att hon inte hajjar att man ska sova länge på lördagarn.. :P
Men de e bara gå upp å va gla :)

Idag Kommer Jack hit. Var länge sen nu.. alldeles för länge.. Saknar den lilla skitungen!
Jag hoppas att "dom" kan lösa lite saker så vi kan få ha honom varannan helg åtminstånde..
Älskar när vi e "storfamilj" Jaaa... Jag räknar faktiskt 3 barn å 2 vuxna som någelunda stor familj.. :) De e jävligt stort i våran lilla crib iallafall.. haha!

De händer inget märkvärdigt idag.. Älskling ska ner till salongen kl 10 och hämta Jack. Sen ska vi baka äppelpaj å laga lunch.
Sen har vi tänkt att gå till 2 olika lekparker, 2 nya som Jack aldrig har varit i. De e ju så kul när dom bygger nya lekplatser till barnen :)
Vi tar väl med oss en termos med kaffe så jag å älskling har nått att göra oxå =)

Har på känn att de kommer bli en riktigt bra dag idag! Nu måste jag nog gå in å avbryta ungarnas lek... Kevin ör Tyzon (Camillas hund) och Celine är "ägaren". Och de låter som om "Tyzon" börjar bli lite väl arg.. haha! Dom skäller å skriker på varann där inne så snart har hela Gränby vaknat..

Aja, vi hörs sen!
Tjaarå!


Finaste Killen!


Finaste Tjejen!


Finaste Kärleken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0