Friiiiday :D

hej påer!
Blir inte speciellt mkt bloggande nu eftersom min computer är broken :( buuhuu!
Måste ta mig iväg till boländerna och lämna in den.. eller förlåt mig, skicka iväg min honey till boländerna hehehhe :P

Är barnledig i helgen.. Och för en gångs skulle, så saknar jag dom bara liiiite... Jag försöker koppla av å njuta!
Eller rättare sagt, Jag håller mig sysselsatt.. Vi ska möbelera om i the livingroom...
VI har inte kommit speciellt långt, men vi har iaf kastat ut de extremt fula vitrinskåpet..
De tog sin lilla tid, eftersom de var F U L L S M O C K A T med Prylar..
Kasta väl ungefär helften, fick trolla in dom andra prylarna lite här å var på andra places :)

Känner mig duktigt (fan va töntigt egentligen) för jag dricker inte nån alkohol.. Inte ens en endaste lilla bärs..
Och de e ju lite småovanligt för att vara jag (och min karl och min bästa Camilla) att inte dricka på en barn ledig friday night.. :P
Man behöver inte dricka för att de e helg sörrni :) haha!

Nu har jag inte tid med de här längre, ska slicka i mig min piggelin som älskling kom hem med :)

tat lugn kattor!
Tjofadderittan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0