Fredag =)

Hejsan hej!
jag lever... Men de gör desvärre inte min dator.. den är stendead..
Kan ni gissa om de e tråkig utan data? Ehh JA! Jag e ju lite smått beroende av min dator.. Så har typ värsta data AT´n... HAHA!
Men i skrivandes stund är jag hemma hos Mori å långar hennes data.

Vart ett liiitet världskrig hemma i morse, så har ingen vidare öust att knalla hem faktiskt, men jag måste väl nångång.. De är säkert ingen fara.. vi har så sjukt dåligt morgon humör allihopa,l så vi ryker ihop lättare än lättast på morgonkvisten..
Brukar inte bry mig speciellt mycket.. men nu känner jag mig faktiskt ledsen.. =(
Meen va fan ska inte göra detta inlägg till värsta deppinlägget! är ju för tusan fredag idag.. Myshelg med mina underbara ungar!
Har inga planer för helgen.. Vill bara vara hemma å mysa å äta god mat å massa gottis! Kommer bli kanoners!

Nej de får räcka nu.. Uppdaterar nästa gång jag har möjlighet!
Nu ska jag vä'nta på att mori kommer hem så hon kan fixa lite coffe.. Jag orkar inte sätta på själv :P

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0