fan jag har fortfarande ingen data

0812f0971dc3b22c60c9cd888ac6dd8f.png

Kolla varifrån!

fan jag har fortfarande ingen data. As jobbigt! Har fladdrat runt överallt idag. Och nu är jag äntligen hemma, barnen sover, älskling pular med datan och jag kopplar av med ett glas rött. Så jäkla skönt kan jag tala om! I morgon ska barnen sova hos mormor. Så då blir de myspys med kärlek. Orkar inte skriva mer på luren. Knapparna är jobbiga.. Nu ska jag ta ett bloss och sen ta ett glas vin till och bädda ner mig framför tvn. I morgon är en ny dag, då måste man vakna med massa ny energi så man pallar med en ny dag i full fart :) men nu vet ni att jag lever iaf haha! Pyss då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0