trött

Har varit dåligt med bloggande idag.. Känner mig helt oinspirerad faktiskt... till de mesta.. längtar till helgen.. å sammtidigt inte.. vill bara dra täcket över skallen känner jag.. Borde kvittra av vårkänslor.. men känner nada... Har snarare ångest över att de snart är sommar... Har inte haft en bra sommar på flera år.. alltid varit kaos.. Så jag hoppas verkligen på en bättre sommar i år.. Har märkt att sommaren lockar fram väldigt dåliga sidor hos folk.. Och jag känner mig alltid tvingad att vara ute å göra nåt när solen skiner.. å får panik när jag har barnen å alla vänner ska hitta på nåt skoj..

Konstigt... men så är de faktiskt.. Älskar sommaren... men den e jävligt jobbig.. blää!
Och jag vet ju vem jag har å tacka för de.. Men nämner inga namn så har jag inga namn sagda.. Men du vet garantrat vem du är... tack du...
Förhoppninsvis kommer de bli ändring på de nu... I hope...

Har haft en rätt lugn kväll.. Celine somnade tidigt, grabbarna sitter på rummet å tittar på tv. Ska kasta dom i säng snart så dom orkar upp i morrn.

Älskling är i kiosken å köper kakor :) Vart så sugen på de till kvällskaffet :) Snälla han!
Har druckit massvis av kaffe idag.. gud jag skulle dö utan mitt kaffe..

Nu är maskinen klar, har tvättat ungarnas jackor å thermosar.. måste hänga upp de nu så de hinner torka tills i morrn...

Ha en trevlig kväll gott folk!

Adios!


summertime...

Kommentarer
Postat av: en som läser bloggen

nej du nu får du ta å "rycka" upp dig

du hatar vintern,läängtar till våren,våren kommer,but noooo det passar inte fruns känslor heller för då kommer ju sommaren!



det som har varit har varit,älta inte i det om du inte tänker göra ngt åt det

du gör dina val,INGEN annan!

så om du VÄLJER att må piss,så gör det

MEN du kan ju välja att må bra oxå.

2009-03-19 @ 08:00:03
Postat av: Bia

Hej

Du är ju jättefin som ljushårig

2009-03-19 @ 15:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0